baza teatrów

Logo of Teatr Łaźnia Nowa

Teatr Łaźnia Nowa

Osiedle Szkolne 25
31-977
Kraków

12 425 03 20

Zarząd

dyrektor naczelny i artystyczny: Bartosz Szydłowski

Aktorzy

Maciej Adamczyk, Hanna Bieluszko, Klara Bielawka, Sonia Bohosiewicz, Kazimierz Borowiec, Bolesław Brzozowski, Matylda Baczyńska, Mariusz Cichoński, Janusz Chabior, Paweł Deląg, Monika Dąbrowska, Dariusz Fodczuk, Grzegorz Falkowski, Monika Frajczyk, Monika Fronczek, Grzegorz Gromek, Krzysztof Głuchowski, Karina Grabowska, Aldona Grochal, Zygmunt Józefczak, Dominika Jarosz, Rafał Jędrzejczyk, Adam Krawczuk, Joanna Król, Marcin Kalisz, Barbara Kurzaj, Angelika Kurowska, Elżbieta Kulpa, Anna Kłos-Kleszczewska, Wiktoria Kulaszewska, Andrzej Kozłowski, Sebastian Łach, Grzegorz Łukawski, Agata Myśliwiec, Grzegorz Mazoń, Paweł Nawrocki, Anna Nowicka, Anna Oberc, Adrian Ochalik, Jan Peszek, Katarzyna Przedpełska, Tadeusz P. Łomnicki, Marcin Perchuć, Paweł Pabisiak, Błażej Peszek, Halina Rasiakówna, Artur Rzegocki, Tomasz Schimscheiner, Kalina Szyszka, Aleksandra Szczygielska, Barbara Songin, Bogdan Słomiński, Dominik Stroka, Alona Szostak, Karina Seweryn, Grzegorz Sowa, Marcin Sianko, Katarzyna Tadeusz, Dariusz Toczek, Krzysztof Wieszczek, Bartosz Woźny, Ryszard Węgrzyn, Katarzyna Weredyńska, Maciej Wyczański, Uta Wagner, Marta Waldera, Karol Wolski, Krzysztof Zawadzki, Iga Załęczna, Roman Gancarczyk, Krzysztof Piątkowski, Tamara Arciuch, Arkadiusz Buszko, Anna Bogdanowicz, Wojciech Błach, Maciej Buchwald, Alicja Biencewicz, Dominika Biernat, Szymon Czacki, Przemysław Chojęta, Tomasz Chołoniewski, Krzysztof Dracz, Patrycja Durska, Piotr Franasowicz, Andrzej Franczyk, Małgorzata Gorol, Sławomir Grzymkowski, Robert Gondek, Izabela Gwizdak, Marek Hucz, Kalina Hlimi-Pawlukiewicz, Monika Jakowczuk, Jan Jurkowski, Elżbieta Karkoszka, Rafał Kosecki, Anita Kobiernicka, Natalia Kalita, Mikołaj Karczewski, Radosław Krzyżowski, Jakub Kotyński, Robert Koszucki, Maciej Litkowski, Jadwiga Lesiak, Rozalia Mierzicka, Małgorzata Maślanka, Paweł Miśkiewicz, Łukasz Mazurek, Paulina Napora, Katarzyna Neinert (Tlałka), Marta Ojrzyńska, Husein Orucevic, Kamil Pecka, Andrzej Plata, Aleksandra Popł

artykuły które mogą cię zainteresować

K/209: Ozymandias & Co.

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Borczuch zrozumiał do końca Arystofanejską ideę, sens antycznego komediowego żartu.
Wałęsa w Kolonos, reż. Bartosz Szydłowski, Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie

Solidaremność

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

„Najlepiej byłoby umrzeć wtedy, od razu po zabiciu Sfinksa. I prosto na pomnik, na karty historii.
Pluton p-brane, reż. Mateusz Pakuła, Teatr Łaźnia Nowa

Pan Kleks w kosmosie

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Gawęda, jaką snuje Pakuła, jest gawędą o wielkim marzeniu i o wielkiej ciekawości. Nie o ustaleniu „już teraz” prawdy, ale o sformułowaniu wizji tego, co nie mieści się w głowach.

Konformista 2029, reż. Bartosz Szydłowski, Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie, Festiwal Boska Komedia

Nie tutaj, nie teraz ​

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Konformista Moravii jest rozliczeniem z włoskim faszyzmem; spektakl Szydłowskiego miał być, jak sądzę, odbiciem lęków części polskiego społeczeństwa i przestrogą.

K/172: Globisz i inne lalki

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Wysoka temperatura polityczna w kraju, lamenty nad końcem pewnej epoki, kolejne zamachy na polskie zespoły teatralne: to wszystko powinno sensy sztuki wzmacniać, zmuszać widzów do wstrząsających analogii.

K/161: Wnuczek leśniczego i inne historie

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Prowadzenie przez Szydłowskiego dwóch krakowskich teatrów i jednego dużego festiwalu trochę zaczęło kłuć w oczy część lokalnego środowiska.
12. Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port

Fakty (autentyczne)

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

W przeciwieństwie do ubiegłorocznej, tegoroczna edycja gdyńskiego Festiwalu Polskich Sztuk Współczesnych R@Port trzymała wyrównany poziom.
Ostatnie zwierzęta. reż. Magda Szpecht, Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie

Ekosystem

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Projekt Ostatnie zwierzęta Magdy Szpecht opowiada o próbach odbudowania więzi z naturalnym środowiskiem i jego rezydentami.

K/145: Łzy Anny Ilczuk

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Chcę być dobrze zrozumiany: popieram protest wrocławski, kibicuję zespołowi. Morawski musi odejść. Aktorów nie wolno zwalniać z pracy.
Rozmowa z Bartoszem Szydłowskim, dyrektorem artystycznym Festiwalu Boska Komedia

Póki teatr żyje

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Polski teatr mocno odbija to, co dzieje się na ulicy, w przestrzeni publicznej – stara się to wyrażać, naświetlać, interpretować. Rozmowa z Bartoszem Szydłowskim, dyrektorem artystyczny Festiwalu Boska Komedia.

Inne Teatry