Jarosław CymermanRecenzjeTata słoikaW imię ojca i syna lubelskiej Czytelni Dramatu jest jak na głos młodego pokolenia mało drapieżne. Praktycznie nie ma w tym spektaklu publicystyki.
Magdalena JankowskaRecenzjePieniądze, pogarda, podstęp Kupiec wenecki w reżyserii Pawła Łysaka, wystawiony na scenie Teatru im. J. Osterwy w Lublinie, to interesujące przedstawienie.
Jarosław CymermanRozmowyTeatr jest szerokiMyślę, że my spełniamy misję. A jaki jest stopień zrozumienia tego? Nie wiem. Rozmowa z Januszem Opryńskim - założycielem i reżyserem Teatru Provisorium.
Łukasz DrewniakOpinieNieustający Wielki Festiwal PaździernikowyChyba pierwszy raz od dekady zdarzyło się, że nałożyły się na siebie cztery duże, polskie, ciekawie pomyślane, międzynarodowe festiwale.
Wojciech KowalczykRecenzjeKalambury z Kantorem Whatever Bazana powstało z bardzo ciekawej inspiracji, której efekt niestety nie dorównał zamysłowi.