baza teatrów

Logo of Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej

Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej

ul. Jagiellońska 5
31-010
Kraków

12 421 29 77

Zarząd

dyrektor: Jan Klata

Aktorzy

Bartosz Bielenia, Bolesław Brzozowski, Bogdan Brzyski, Iwona Budner, Juliusz Chrząstowski, Szymon Czacki, Marcin Czarnik, Lidia Duda, Anna Dymna, Monika Frajczyk, Roman Gancarczyk, Małgorzata Gałkowska, Krzysztof Globisz, Mieczysław Grąbka, Grzegorz Grabowski, Aldona Grochal, Małgorzata Hajewska-Krzysztofik, Rafał Jędrzejczyk, Zygmunt Józefczak, Ewa Kaim, Urszula Kiebzak, Ewa Kolasińska, Zbigniew Kosowski, Paweł Kruszelnicki, Katarzyna Krzanowska, Radosław Krzyżowski, Michał Majnicz, Beata Malczewska, Adam Nawojczyk, Marta Nieradkiewicz, Marta Ojrzyńska, Beata Paluch, Błażej Peszek, Jaśmina Polak, Dorota Pomykała, Paulina Puślednik, Anna Radwan-Gancarczyk, Jacek Romanowski, Zbigniew Ruciński, Marta Ścisłowicz, Dorota Segda, Krzysztof Stawowy, Zbigniew W. Kaleta, Krzysztof Zarzecki, Małgorzata Zawadzka, Krzysztof Zawadzki, Ryszard Łukowski

artykuły które mogą cię zainteresować

Aktorzy prowincjonalni. Sobowtór, reż. Michał Borczuch, Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

Wszyscy jesteśmy widzami

Krakowskie przedstawienie, Aktorzy prowincjonalni. Sobowtór, to pierwsza część projektu, drugą ma być powstający we Wrocławskim Teatrze Polskim w Podziemiu spektakl Aktorzy prowincjonalni. Autobiografie.
Chaos pierwszego poziomu, reż. Mateusz Pakuła, Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

Powagarujmy

Wybór odbiorcy wydaje się w przypadku Chaosu pierwszego poziomu kluczowy. Do kogo skierowane jest przedstawienie?
Podróże Guliwera, reż. Paweł Miśkiewicz, Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

Gatunek (nie)zagrożony?

Mnie Podróże Guliwera poruszyły i skłoniły do myślenia, a nawet ponownej lektury książek przeczytanych dawno, zatartych w pamięci.
NIC, reż. Krzysztof Garbaczewski, Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

Przeciw znikaniu

NIC Krzysztofa Garbaczewskiego jest – wbrew wrażeniu, jakie można odnieść podczas oglądania spektaklu – bardzo precyzyjnie skonstruowanym przedstawieniem.

Inne Teatry