Karmelek, reż. Anna Rozmianiec, Teatr PleciugaJoanna OstrowskaRecenzjeKarmelowoTeatralny Ty-Dzień Dziecka to świetna okazja dla polskich twórców teatru dla dzieci, by zobaczyć, co dzieje się w innych obszarach kulturowych.
Oni, reż. Jacek Bunsch, Teatr Polski w SzczecinieJoanna OstrowskaRecenzjeWalkirie na perszeronachJacek Bunsch w swojej pracy reżyserskiej sięgał po Witkacego bardzo często, do niektórych jego tekstów wracał kilkakrotnie.
Czarownice z Salem, reż. Adam Orzechowski, Teatr Współczesny w SzczecinieJoanna OstrowskaRecenzjeCzas czarownicMożna by spektakl Orzechowskiego potraktować jako poprawną inscenizację klasycznego dramatu, gdyby nie to, że ze sceny co chwila podpowiadano widzom, co mają myśleć.
Kołysanki Północy, reż. Marta Łągiewka, Teatr PleciugaJoanna OstrowskaRecenzjeAch śpij...Może warto pomyśleć jeszcze, kto może być docelową widownią Kołysanek Północy.
Positivo, reż. Daniel Jacewicz, Teatr BramaHenryk MazurkiewiczRecenzjeProblema? No problemo!Positivo Teatru Brama stał się wisienką na festiwalowym torcie dziesiątej edycji goleniowskich Łaknień.
Kaczątko, reż. Mariola Fajak-Słomińska i Janusz Słomiński, Teatr Pleciuga w SzczecinieJoanna OstrowskaRecenzjeLiteratura dla najnajówWierność przekładu języka literackiego na język działań, czytelnych nawet dla bardzo małych dzieci, urzekła mnie w tym Kaczątku.
X Festiwal Młodości Teatralnej Łaknienia, 25-28 kwietnia 2019, GoleniówHenryk MazurkiewiczRecenzjeMłodość, która trwa Łaknienia są Festiwalem Młodości Teatralnej i to, niewątpliwie, stanowi o szczególnej atmosferze tej imprezy.
Judaszaweł, reż. Bartosz Żurowski, Teatr Współczesny w Szczecinie Dominik GacRecenzjeŚwięci lewacyOglądając Judaszawła, nie mogłem pozbyć się wrażenia, że twórców najmniej w tej historii interesuje metafizyka.
Pajace / Gianni Schicchi, reż. Michał Znaniecki, Opera na Zamku w Szczecinie Joanna OstrowskaRecenzjeOpera obramowanaReżyser Michał Znaniecki połączył w jedno przedstawienie dwie opery różnych autorów: Pajace Ruggera Leoncavalla i Gianni Schicchi Giacoma Pucciniego.
Lepsze lasy, reż. Tomasz Kaczorowski, Teatr Współczesny w SzczecinieJoanna OstrowskaRecenzjeWilcze oczyTym razem Tomasz Kaczorowski jako podstawę do rozmowy wziął powstały kilka lat temu tekst niemieckiego dramaturga Martina Baltscheita Lepsze lasy.